Saturday, May 28, 2016

Mașinuță pentru copii - fără pedale

Mașinuță pentru copii




   O mașinuță simpatică, din material plastic, fără pedale, pe care copilul poate să stea și, împingând cu picioarele, să înainteze. Volanul permite, prin rotire, ghidarea direcției stânga-dreapta. Pentru cei mai comozi, părinții pot să dea o mână de ajutor, pentru că mașinuța poate fi trasă.

Recomandată între 1 și 4 ani.
Șezut confortabil, creat în așa fel încât copilul să nu alunece de pe mașinuță.
Marginile sunt rotunjite pentru a evita accidentările.
Roțile sunt dublate cu un cauciuc special (amortizează și zgomotele), nu lasă urme și permite utilizarea atât în interior cât și la exterior.
Se poate atașa o remorcă.

Cumpărată mai demult, a stat nefolosită din cauza lipsei de spațiu. Între timp, cea mică a crescut...

Specificații

Lungime:60 cm
Material:plastic
Claxon:da


Ambalare1 bucată
Preț50 lei
LivrarePlopeni, Constanța
TransportPoșta Română - Coletărie: 20 lei
PlataAvans:
Virament în cont ING
Depunere la CEC (viramentele din alte bănci sunt comisionate cu 3 lei)
Mandat poștal
Contactcomerciant.online@gmail.com
Google+ Collections
Bazar Online on Google+
Promovare on Google+
Facebook Groups
Facebook Pages

1 comment:

  1. Am văzut comentarii de la oameni care și-au primit deja împrumutul de la domnul Benjamin Lee un ofițer de împrumut care îmi oferă împrumut la rata de 2% ROI și am decis să aplic sub recomandările lor și doar 5 zile am confirmat în propriul cont bancar personal o Suma totală de 90.000 de dolari pe care am solicitat-o. Aceasta este într-adevăr o veste minunată și îi sfătuiesc pe toți cei care au nevoie de un împrumutător de împrumut real să aplice prin e-mail: 247officedept@gmail.com sau WhatsApp: + 1-989-394-3740. Sunt fericit acum că am obținut împrumutul pe care l-am solicitat.

    ReplyDelete